Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Bilvård, lackering, däck, fälgar, styling och väghållning diskuterar vi här…

Moderator: Moderatorer

By ed
Bor numera på Åland och har då fått lite problem med mina extraljus vis besiktningen. På Åland (Finland) måste man ha jämnt antal extraljus (2 eller 4)
och max referenstal 100.

Har 3 st Bosch Navigator Halogen. Blev förvarnad om detta innan jag skulle regga om bilen där så mittenlampan togs bort tillfälligt. Likt förbannat sprängde jag precis 100-gränsen men inspektören släppte igenom mig ändå, schysst.

Någon som vet om man kommer förbi detta på nästa besiktning genom att dra säkringen och därmed sätta alla extraljus ur spel eller går de på vad som faktiskt sitter monterat? Vågar inte ringa och fråga för att kanske då sätta mig själv på "radarna" så att säga :)

Vad är det för jävla trams i övrigt? Hela Åland och stora delar av Norden kryllar ju av rådjur och annat vilt, man skall väl snarare premieras om man väljer att höga upp sin säkerhet i trafiken med extraljus och därmed skapa sig själv extra reaktionssekunder? Vad är syftet med att begränsa? Man bländar ju ändå av vid möte!
Ring och fråga med dolt nummer eller fråga spekulativt. "En kompis funderar på att montera extraljus...". Inte för att jag tror att någon registrering förekommer, tror inte bilprovningarna riktigt bryr sig mer än vad som faktiskt rullar in i hallarna.
Lövet wrote:Otroligt märklig regel. Helljus används inte vid möte, varför begränsa dem?
Hmm. Det har ju någon gång hänt att folk glömt att blända av i tid. :wink: Och konsekvenserna blir ju värre ju starkare ljus det sitter på bilen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Swap-in out addons, use only what you really need!