Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

By anna1984
Jag har insett att det inte är kostnadseffektivt att köpa till en integrerad GPS i efterhand från Volvo. Därför tänker jag köpa en extern GPS, förmodligen en Garmin eller TomTom. Skulle gärna vilja se bilder på hur ni har satt era externa GPS:er i bilen.
By Perra83
Sätter den alltid i mitten så långt ner på insidan av vindrutan. Drar ner sladden till höger om mittkonsolen.
Har en TomTom med blåtands fjärrkontroll. Tycker den integrerade GPSn fungerar fint.
By Micce1980
För mig det självklara är att ha den längst ner till vänster i rutan, når den utan att sträcka mig och är enligt mig minst i vägen där. Mycket lätt att gömma kabeln då med :)

Image

Men var du än sättet den på rutan så gör det längst ner. Alltid lika förvånande att se de som har gps:en mitt i rutan :)
By Steffe3
Sitter i dekorlisten mitt i bilen med en Brodit-hållare, magnetfäste på Garmin:en, så den snäpper bara dit/bort dom få gånger jag faktiskt tar bort den.
By anna1984
Ni som har den i mitten vid ventgallret. Har ni bilder? Vad är att föredra, Brodit eller något fäste man trycker in i gallret?
By Steffe3
Ska se om jag kan ta bild vid tillfälle, dock kommer den nog få maka på sig till förmån för en 7"-platta med Waze istället (och andra bra-att-ha-program). Smidigt nu när Tele2 kör med fria extra datakort :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Swap-in out addons, use only what you really need!