Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

By Injen
Den eviga frågan :) Har läst lite äldre trådar om saken och det verkar vara ett vanligt problem.

Till problemet. sätesvärmaren har lagt av på båda framsätena. Hade det bara varit en stol så hade jag gissat på trasig slinga, men båda låter mer som ett annat problem.
Lampan på strömställaren/knappen lyser på båda och värmen till backspeglarna fungerar.
Gav mig in i leken tidigare idag för att mäta mig fram med multimetern, men väl under stolen så hittade jag tre kontakter. Så då är frågan vilken jag ska mäta efter :)
Vill först börja med att mäta så ström kommer fram till kontakten för att sedan mäta slingan.

Finns det någon bra bild man kan gå efter?
By Hilmer
Mitt under stolen instoppad i sittdynan har du termostaten, vanligt att dessa lägger av så kolla ifall sätet blir varmt om du kopplar förbi denna.
Under stolen har du också en vit kontakt, denna förser stolen med ström mm. I denna kan du mäta ifall du har ström fram dit.
I framkant på stolen har du två svarta kontakter, en kontakt till vardera slinga, dra isär kontakterna och mät om slingorna är hela eller ej.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Swap-in out addons, use only what you really need!